Kan jeg spore leveringen?
Vi informerer dig via e-mail, så snart vi har overdraget din ordre til transportfirmaet. Ved levering med pakkeservice sender vi dig et forsendelsesnummer i denne e-mail, som du kan bruge til at spore din levering.
Hvilke forsendelsesmuligheder er tilgængelige?
Varer, der kan leveres med pakkeservice, sendes med GLS. Større varer sender vi med speditør.
Hvor længe skal jeg vente på min levering?
Vores leveringstider for de enkelte varer er vist på siden med produktdetaljer i butikken. Hvis der ikke er angivet en leveringstid, leverer vi normalt inden for 5-7 arbejdsdage i Danmark (ved forudbetaling gælder tiden fra modtagelse af betaling). Bemærk venligst, at der ikke leveres på søn- og helligdage. Afhængigt af leveringsfirmaet er levering om lørdagen heller ikke mulig. Hvis du har bestilt varer med forskellige leveringstider, sender vi varerne i en samlet forsendelse, medmindre andet er aftalt. I så fald er leveringstiden baseret på den vare fra din ordre, der har den længste leveringstid.
Hvordan fungerer leveringen?
Hvis pakken sendes via en speditør, vil du blive kontaktet af speditøren. De vil så koordinere med dig uafhængigt af os for at aftale en måldato. Hvis pakken leveres af GLS, er det muligt at ændre leveringsdatoen. Du kan også angive et leveringssted eller et pakkecenter. Hvis pakken ikke kan leveres, og der ikke er angivet et leveringssted, leveres pakken normalt til det nærmeste pakkecenter.
Jeg har indtastet en forkert leveringsadresse. Hvad kan jeg gøre?
Det er desværre ikke muligt at ændre leveringsadressen for ordrer, der allerede er afgivet. I dette tilfælde bedes du kontakte vores kundeservice. Vi vil med glæde undersøge, om det er muligt at annullere ordren.
Hvilke lande leverer du til?
Vi leverer i øjeblikket til følgende lande: Østrig, Belgien, Bulgarien, Kroatien, Tjekkiet, Danmark, Finland, Frankrig, Tyskland, Grækenland, Ungarn, Irland, Italien, Letland, Litauen, Luxembourg, Holland, Polen, Portugal, Rumænien, Slovakiet, Slovenien, Spanien, Sverige, Schweiz.